Czy jest system afiliacyjny?
System afiliacyjny nazywany również efektywnościowym, jest sposobem promocji opierającym się na współdziałaniu danej firmy z klientami w ramach programu partnerskiego. Celem takiej współpracy jest uzyskanie wymiernych korzyści finansowych przez reklamodawcę jak i klienta. Sklepy internetowe mogą zarobić, ponieważ sprzedają więcej dzięki poleceniom, a odbiorcy/klienci zarabiają prowizje od transakcji, które mają miejsce dzięki ich poleceniom.
Warto wiedzieć, że w systemie afiliacyjnym biorą udział aż cztery podmioty. Należy do nich: sieć afiliacyjna, reklamodawca, wydawca i użytkownik internetu, który kupuje w serwisie reklamodawcy. Do każdej z tych stron należy inne zadanie. Reklamodawcą jest sklep internetowy albo usługodawca internetowy, chcący wypromować swój produkt oraz doprowadzić do jego sprzedaży. Wydawca/klient to natomiast osoba, posiadającą jakiś kanał informacyjny, na którym będzie zamieszczać informację, o produkcie lub usłudze.
Sieć afiliacyjna dostarcza technologię, a także narzędzia, umożliwiające współpracę pomiędzy wydawcą oraz reklamodawcą. Śledzi również dokonywanie transakcji, a na jej podstawie dokonuje wypłat wynagrodzeń. Użytkownikiem jest natomiast każdy kupujący, który po kliknięciu w odpowiedni link, czy baner opublikowany przez wydawcę, wchodzi do serwisu reklamodawcy oraz dokonuje tam zakupu.
Marketing afiliacyjny – korzyści
Czym jest marketing afiliacyjny? Współpraca w marketingu afiliacyjnym, czy w marketingu partnerskim jest oparta na zasadzie „win win”. Oznacza to, że każdy dostaje to, czego oczekuje. Własny program afiliacyjny dla reklamodawcy jest korzyścią, ponieważ koszty ponoszone są za konkretną, przeprowadzoną sprzedaż oraz są obliczane prowizyjnie. Taki sposób rozliczania jest bezpieczny zarówno dla reklamodawcy jak i wydawców. Kolejną istotną zaletą marketingu afiliacyjnego jest jego naturalność. Klasyczne reklamy zazwyczaj postrzegane są jako natarczywe, czy niepotrzebne, dlatego często są pomijane przez użytkowników. Odpowiednio poprowadzony marketing afiliacyjny przynosi korzyści nie tylko dla reklamodawcy, wydawców, ale i dla użytkowników. Pobieraj korzyści ze współpracujących ze sobą stron.Afiliacja jest dużo prostszym sposobem promocji niż biznes MLM - marketing sieciowy
Czy program afiliacyjny jest dla mnie?
Afiliacja to jedno z najprostszych narzędzi do monetyzacji - spieniężenia swoich działań w internecie.Reklamodawcy, SEO otrzymują bazę potencjalnych klientów.Wydawcy zarabiają natomiast na polecaniu ich produktów.Pod kątem marketingowym dla promowania kampanii w branży e-commerce takie działanie może generować duży przychód. Ponadto konwersja takich działań reklamowych jest zazwyczaj duża.
Zaletą współpracy afiliacyjnej jest natomiast nienormowany czas pracy.Wydawcy sami mogą decydować o intensywności promocji na swoich portalach społecznościowych. Działają niezależnie, a w każdej chwili mogą zrezygnować ze współpracy afiliacyjnej.
Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do programu afiliacyjnego po prostu zostań subskrybentem naszej platformy.Za każdą osobę, która dokona rejestracji i opłaci dostęp do portalu używając do tego Twojego linku otrzymasz 50% kwoty, którą zapłacił użytkownik.Bądź partnerem i w zamian za prowizję udostępniaj link afiliacyjny Jeśli w Twoich social mediach, witrynach internetowych, bannerach odbiorcy skorzystają z dołączenia do platformy edukacyjnej BezTabletek.pl, otrzymasz wymierne korzyści finansowe w wysokości 50 % kwoty opłaconej subskrypcji.